close
2017年4月11-16日 日本長野上諏訪,高遠城址公園,松本城,輕井澤,池袋之旅終於都順利完成了。
 
由於日本鉄路太複雜的關係,出發前做了很多research,print晒timetable, book咗機票酒店,買埋JR EAST PASS長野專用(Nagano, Niigata area) flexible 5-Day pass
每樣野都準備好之後,就可以放心出發了!!!😀
 
Day 1
我地搭香草航空的零晨2點機,早一晚大約十點到機場T2,不過去到T2所有店舖都關了,除了一間7-11。當時還未買保險的我們用匯豐ATM買了"我和我的伴侶"的保險,還真是方便呢!
搭了4個鐘頭無野食無水飲無電視睇既飛機之後,我地就以唔夠訓好攰既心落機了,一落機就好凍,大約7點到達日本成田機場。 當時JR PASS service counter未開,我地就响food court食啲野先,
 
不過到我地食完過到去,大約9點倒,都已經好多人排緊隊lu,要等大約40分鐘。
 
攞咗pass後搭成田特急Narita Express,唔使錢架,入閘既時候比張pass個職員哥哥睇,佢會蓋當天的日子印,蓋滿5日就唔用得架喇。
 
我們第一天去"你的名字"的取景地"諏訪湖",並且住當地的溫泉旅館"油屋"
成田機場->新宿 [Narita express]
新宿->上諏訪站[JR中央本線]
今日第一日落雨 不過途經雪景,勁開心,中途芧野落錯車,好在這個站都幾多野買
大約下午2點到達旅館,入到旅館就係咁
靚到爆炸,我們能住這家旅館心情實在太好了!!!團友都讚!check-in時服務員給了我們一個地圖!!!!一間旅館竟然會有地圖咁誇張,直頭好似玩 biohazard咁,好正,原來係因為有新舊翼,唔同既樓層搭唔同既,放低行李抖咗陣就出去諏訪遊客中心食溫泉蛋,好重奶味的雪糕,原本佢有個噴泉表現架,不過而家取消咗,轉為不定時噴高啲咁咋,响我地坐低食蛋果陣,個店員重播咗煙火節的錄影帶比我地睇,日本人真係好貼心啊,而附近居民可以响諏訪湖旁觀賞煙火比賽真係好幸福呢!之後去埋3樓資料館就離開了,離開下雨,但都照去足浴亭,超~~~~~~舒服呢!!!!當時毛毛細雨又凍,凍冰冰既腳浸落去溫度啱啱好既池,真係好幸福同享受!!! 同埋唔知係咪落雨關係,得我地4個,可以點影相都得,正啊!!!
 
之後急急腳返旅館食晚餐,超驚呆!!!! 及震撼,晚餐仔細到不得了!!!
整個晚餐由前菜,凍食,熱食,火煱,湯都準備好,實在太開心了!!! 我們一行4人都忍唔住相機食先,拍拍拍,很佩服日本人準備食物的心機耐性,每樣材料都用很美麗的器皿盛載,服務員們雖然不懂英文,但看得出他們很用心,想每個住客都有美好回憶,這真是很美好的回億。 晚餐後我們搭JR 去下諏訪站行AEON,為明天賞櫻野餐做準備。
到達下諏訪,出去之後向下行一條樓梯,落到去好似渠口既路之後繼續直行,過咗小隧道之後一直行,行大約十分鐘終於見到AEON,其實睇Google map都幾難搵,好彩我地有個識日文既團友問路,先識去。
行到約十一點回程,返返上諏訪,再準備落去浸24小時的室內溫泉。 酒店設有室內及湖景溫泉,室內的是24小時但湖景就有限時。
Day 2
三春農場->高遠城址公園賞櫻野餐
出發前又有個超豐富的早餐,太感動了!!
 
一朝早搭9點幾車去岡谷站轉車,再去伊那市站,今日我地唔用JR PASS,留返後面啲日子用。 到達伊那市站,行去伊那服務中心,搭巴士去三春農場,我們預先由香港打去預訂咗2位整面包,2位擇士多啤梨,
 
三春農場︰
http://miharashi-farm.com/index.html
 
士多啤梨粒粒都好靚,但溫室內充滿勤力的小蜜蜂,我都係入到去先知,哈哈。要在場內食晒架~不能帶走
 
玩完後搭返巴士返伊那士站,再搭巴士去高遠駅,到逹高遠駅,去咗神社先~不過上到去無野睇,好似無開咁
入神社前洗手先
 
行去高遠城址公園,今年櫻花開遲咗,所以乜都睇唔到,不過唔緊要既,同自己鐘意既朋友去旅行,點都係開心既。為咗減輕行裝,我地求其搵張凳,放低啲野,食飯團,乳酪,飲梅酒,食完天都黑,要急急腳走,點知先發現,落到去無咗高遠駅->伊那市站的巴士,我們經過一間賣酒的店,老闆很好人幫我地call咗的士,搭咗3500yen。到達後未有JR,玩咗陣波子機。
 
高遠城址公園:
http://takato-inacity.jp/h29/
 
返到旅館已經9點幾,點知前台服務員跟我們說晚餐已經準備好,還要不要吃?!!我們實在太抱歉了!!!其實搭的士的時候我已經好努力想打返旅館,可惜我唔知怎樣打,所以沒法通知旅館,實在內疚了很久!!!
懷著很抱歉的心情,看著這個仍舊漂亮的晚餐,實在是感激又感動,這家旅館真的很用心,為我們帶來了溫暖,為旅程添上了很美好的回億。
 
 
Day 3
松本城->輕井澤outlet
美麗的早餐
今天可以晚一點起床,搭大約10點JR去松本城,唔使錢架。 check-out後攞住行李行返去上諏訪站,去咗附近的芝士蛋糕店,買咗4件就出發去松本站。
到達後好多locker都full咗,嚇死,好在最後都搵到,後其先見到向松本城方向出咗商場,過咗馬路後既左邊有locker,又多位,仲平啲添。
行既途中比好多店舖引誘惑咗,有信洲蜂蜜店,donut店,仲有間7-11可以用手機/電話上的相片整postcard添。
 
到達後入去lu.l,比個counter截住咗,話要收錢,比完錢之後先發現原來入去公園係唔使錢架,真係入去個城睇資料先要錢,我地2個人入咗去,2個人只係响公園影下相。
雖然高遠城址公園的櫻花未開,但我們在松本城看到櫻花了!!! ^^
 
 
 
差唔多時間就搭JR北陸新幹線去[輕井澤],到達時差唔多5點,我地book咗APA酒店,放低行李,衝去行2個鐘outlet先返黎check-in。無研究酒店附近有無野食,晚餐都係响outlet入面的餐廳食,食咗信洲牛飯。
食完返酒店訓覺。 酒店極度細,極度迫,喼都差唔多無位開,洗手盤水喉及花灑又難控制,非常不喜歡,不過地利位置極佳又是真的,差唔多係最近outlet的一家酒店,如果好似我地咁成日趕行程既,呢間都okay既。
 
Day 4
白絲瀑布->草津溫泉->outlet->池袋
輕井澤->白絲->草津的巴士 (2017年4月20號後轉時間,大家留意喔)
 
朝早10:10(急行)巴士去白絲瀑布,上車前去7-11食個早餐先,我地買咗意粉,店員幫我地叮熱,但原來同香港唔同,唔可以响店內食,所以我地出去坐凳食。
上到白絲瀑布,落車見到綠綠草坪上滿滿白色的雪,原來剛剛才融雪呢,今個團見晒春夏秋冬景色,都幾正。
 
 
影咗大約九個字相,都夠皮lu,搭11:43巴士上草津溫泉。
 
上到去搵御殿場浸溫泉及租浴衣,
 
大之後急急的搭尾班巴士落返輕井澤,爭取最後個半鐘行outlet買野。
輕井澤->池袋 (大宮轉車)
因為我地無book指定席,不斷比人迫遷,中途推住行李過卡的時候見到一班上班族企响中間食杯面,我呆咗諗緊點推個喼過去,佢地笑然後讓位,好攪笑。
落到池袋去搵太陽城王子酒店check in (之前BOOK完先知原來係東京數一數二最猛鬼的酒店,但我地住落完全無事,哈哈)
放低行李差不多9點,落到去見到有個伯伯賣麵
伯伯很和藹,麵也很好吃!!! 大家見到佢請幫襯喔 ^^
 
 
買咗8吋章魚燒,行激安行到12點,去無敵家食無敵拉麵,等咗15分鐘倒,等的時候店員會問你要中文定英文MENU, 可以叫定先。
真係好好食,開頭仲驚濃味得濟,但無喎,味道啱啱好,好好食。
我叫了骨膠原那個
太好食,連平時只吃半碗飯的我都吃光了一整碗麵,哈哈 
 
 
Day 5
自由日
大宮神社->池袋 [飯田橋]
築地->柴友/池袋 [築地市場駅]
櫻花套餐
 
酒店附近好多野行 Ladies kid/100yen店/GU/Uniqlo/bic camera
 
 
 
Day 6
爭取最後11-15 行藥妝店->新宿->Narita Express返成田機場
機場免稅fancl仲平過SEIBU, Seibu退稅仲要收返1%服務費,衰到死
 
P.S. 另有excel 路線schedule
arrow
arrow

    Nicholaxmak 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()