close

2021年,我首次懷孕了,很感恩BB的來臨。現在記錄一吓這些珍貴的回憶💕
 

初初還未知道的我傻傻的竟然以為自己胃痛,走咗去食胃藥😂 仲食埋喇叭牌添 究竟孕婦食唔食得架😅

 
2021年9月11日,應該就是bingo的日子,那天剛巧跟老公有心情,又剛巧是apps 顯示高機率的日子,就沒防避進行了~
 
2021年9月22日,中秋節!! 豪不知情的我竟然約咗我契妹去西貢沙灘玩通宵🤣🤣🤣 當晚我們野餐,食生果,食月餅,食雪糕月餅,聽住mirror 的歌,訓响營地望星星,非常寫意。就係咁,我就响豪不知情的情況下陀住啊b玩咗一晚通宵🙈
 
2022年1月25 ,今日照結構啊,有少少緊張, 尋晚叫埋爸爸同啊b講 “要乖啊,聽日要聽醫生話啊” 。今朝麥媽媽整咗鮮奶粟米片蛋早餐,食完就出發去羅宇航醫生醫務所等。我預約了 10:15, 入到去我地係第3隊。等到11:30分倒就入去照喇。 每隊都好似係照20分鐘倒。
坐上床,醫生照了頸皮(無唐氏風險),數手指仔,數腳指仔(齊5隻),大肶骨,睇咗腦圍,左右腦,睇咗心仔心室(無心漏),腎,肺,胃,膽,尾龍骨,耳仔,眼仔,嘴仔(無兔唇),鼻仔(高)
 
2022年3月
因為中咗新冠肺炎而入咗院,詳情在另一編文章
 
今個月踏入29週,臭豬豬非常活躍
 
2022年3月25號

Some sweet moments with 臭豬豬

事件一
沖涼的時候個肚硬咗,我話“臭豬豬~唔駛驚喎,沖涼仔嘛” 跟住好快個肚就淋返晒😊 呢隻豬豬真係聽話

事件二
準備訓覺的時候爸爸放咗手上黎肚度,啊b今晚勁活躍,好似開party咁,無時停,到夜了,我話好喇,你快啲訓,佢仲係唔聽,跟住我閙佢“你好快啲訓喇,唔係我打鑊金你架” 跟住佢真係唔再郁 😂 如果出咗世都係咁乖就好lu~

2022年4月5號

今朝摸肚啊b無反應,老公將手放在我的肚上,同啊b講“起身喇,唔好訓喇” 啊b繼續無反應。但當老公一講“食意粉好唔好啊?” 啊b即刻郁咗一吓,仿佛在說“好啊!”。 原來佢唔係未訓醒,只係唔so 我地,到有嘢食先彩吓我地,勁攪笑。我話咁有性格都唔知似邊個 老公話咪隔離果個囉 正一臭豬黎😆

2022年5月14號
 
親愛的,距離預定見你的日子還有13天。在這10個月的懷孕過程,我沒有太大的唔舒服,只係臨尾這2星期才感覺到恥骨痛,媽咪很感謝你錫住我。
 
今天最後一次私家產檢,醫生開了入院紙給我,也總算放心了不少。若然你真係曳曳豬衝閘,我也可以緊急入私家醫院。
 
我怕我將來會把這初心忘記,現在先寫下吧。
 
媽咪只希望你能健康快樂地成長
我希望你會同我講秘密
我希望我會令你的同伴羨慕你有我這個媽咪
我希望你是活潑開朗的
我希望你是善良的
我希望你能享受生命的美好
 
就快要見面了,我愛你啊乖乖豬。
 
2022年5月19號
上星期香港一直下雨, 新買果啲BB 衫都未洗。呢幾日終於都可以洗衫喇!!! 好嘢!!
哈, 做咗幾十年人, 都無洗過幾多次衫, 而家先黎做, 日日洗掠摺啊B啲衫, 真係不孝喇我。
尋日都仲係掠得好慢, 今日已經好熟手lu, 果然當媽係會令人極速進步, 哈哈。
一路聽住 Twins, 一路唱歌一路掠衫, 非常享受這個me time ^////////^
我希望, 將來還會記得對自己好, 還有自己的時間做自己鐘意做既嘢, 繼續享受生活。

2022年5月26號
今天是預定開刀生b的日子
尋晚好彩我老公催促我執走佬袋,否則我又會變成臨急將啲嘢塞晒入袋算,哈哈。

頭先開完刀,嘩 呢個經歷真係唔講得少。
人生第一次做手術,真係好驚驚架,不過訓上了手術床,臨入手術室時我都拍拍個肚,同啊b講“唔駛驚,媽咪响度” 其實分分鐘我仲驚過佢😂😂

今朝好早起身,6點起身,6點半前要食完早餐,食完執埋少少行李就call Uber, 入到法國醫院先上3樓做入院登記,我地一入門口班姑娘就好似衝峰陷陣咁bilibala 整咗好多文件,跟住叫老公落去會計部比一萬蚊訂金。

而我呢就跟姑娘入房即時做快速檢測,剃毛,測胎心機。

由於我有買儲臍帶及臍帶血 (如有需要我可以介紹我响 Cryolife 個Agent比你,佢會加送多2年比被介紹人),在登記入院時我跟姑娘說要留,姑娘就拆咗個紙盒,拎咗一包嘢比我(內有3個樽仔既),叫我一陣被抽血時比埋姑娘抽,抽好了就放返在Cryolife 的收集箱內。另外簽了免責文件,話若醫院抽唔到臍帶血都不需要負責任。不過我都問咗姑娘,如果抽唔到臍帶血,會唔會出返份醫證明,因為要有此證明,若抽不到臍帶血,Cryolife 先會退訂金。

跟住上房lu, 一到床邊,姨姨就教我怎樣著手術袍,有一件衫,2條腳套,一頂手術帽。我預約了12點半做手術,所以11點半就要著好手術袍在床上等。

一路等,一路緊張,好似平時咁,一緊張就肚痛,仲去埋廁所添🙈 💥💥💥順帶一提,無論係疫情問題又好,有潔癖都好,預先淘寶定幾包即棄座墊真係好重要!!好重要!!!好重要!!!!!重要既事情要講3次~💥💥💥

12點幾,要過床喇!!
💉💉💉有買儲臍帶血既媽媽記得响呢個時候提姑娘把儲血盒放在手術床上,帶埋去手術室啊💉💉💉
第一次做手術,真係好緊張啊!!當手術床等電梯時,我拍拍個肚,同啊b講 “唔駛驚架,媽咪响度”, 但其實驚果個係我😂😂😂。心裡想著“麥爸爸要保佑我地啊” 時,差點流眼淚了。

九龍聖德肋撒醫院手術室位於1樓,雖然名叫“手術室”,但原來入面係勁大架,有大約7張床等做手術。未入去queueing room 之前,有位高級姑娘核對我簽過既文件,話係法律文件所以要用formal 簽名。我補簽返之前簡簽啲文件後,姑娘就把我的手術床推入手術室等候區。此時姑娘叫我老公去左邊間房等,佢係唔會入黎queueing room 既。

入到去姑娘把我的手術床“泊”在一邊,而我的儲血盒就放在床腳,叫我休息一吓。隔無耐就有姑娘入來幫我量血壓,及位麻醉師來幫我“種豆”, 媽媽whatsapp 群組提過最豆呢part 已經係最痛,比麻醉更痛,我覺得還可以,這是可以接受的痛。

等多十幾分鐘後,入手術室lu。此時因為老公不在,我怕姑娘忘了他,我問姑娘幾時叫老公入黎手術室,姑娘話等我打完麻醉針,佈好乾淨布後,就會叫老公入黎陪產。

入到真正的手術室,原來真正既手術室係超光猛架,唔係好似妙手仁心咁一間暗既房及射燈。第一個程序係過床,自己慢慢由運送床移動到去手術床上,姑娘隨即把血壓計
綁在左手手臂上,右手就吊緊鹽水。

要打麻醉針喇,姑娘叫我把身體向左側訓,頭dup低,膝頭彎曲,好似成隻矕弓蝦米咁,跟住pat pat同膊頭都要tun後啲,麻醉師會在背部突起既部分打麻醉針。💉打麻醉針痛唔痛?我覺得好似平時打針咁,有少少痛既感覺。聽人地講會好痛,有啲出咗院都仲痛,不過我無後續痛,可能個個麻醉師手勢唔同💉 感覺上好似打了3支麻醉針。襯個pat pat仲有少少力,個人要由左側訓向返平訓。

隔無耐,法國醫院尤達雅醫生入咗黎手術室,打聲招呼後我面前多了一大塊紙,射燈和心口下發生咩事都睇唔到lu。
❓ 剖腹生產痛唔痛啊?
⭕ 我做半身麻醉,只會feel到有人掂自己,但完全無痛既感覺,現代科技真係令我嘆為觀止。竟然可以上半身非常清醒,我可以同老公講嘢,可以擰個頭去影相,而同時我個肚被人劏開咗,但我又唔痛,真係好神奇啊!

❓ 尤達雅醫生開刀好唔好
⭕ 超好,超快手,經驗同埋技術一流。我記得尤醫生到咗手術室無耐,行埋黎手術床邊,好快就聽到佢同姑娘講要呢樣果樣手術用具,原來我已經被人“湯”緊,但又真係無感覺個喎,現代科技真係好利害。尤醫生勁快手,唔駛幾分鐘,啊b已經出世喇😂😂😂 我好似聽到佢話4分鐘。而且我聽到佢同其他人講唔好打針住,等佢儲埋臍帶血先,我覺得佢真係好細心啊!!極力推介!!

講返老公,我被劏開無耐,就聽到姑娘話老公到咗喇,捉住太太隻手,好快就聽到醫生姑娘講 “恭喜bb出咗世喇”
聽到隻臭豬豬喊,好大聲咁喊,成間房都聽到喇,我好感動,左邊隻眼流咗好多眼淚。我都唔係好知點解會流淚,可能因為覺得佢咁有精神,中氣好夠,覺得佢健康我就已經好開心了。可能真係因為擔心咗佢好耐,終於放心少少。又有可能係因為懷孕過程有時會辛苦,但見佢咁精神,我又覺得好值得。又有可能係因為覺得好神奇,我咁細細粒但呢個人仔原來一直在我肚中生長,又真係一個人仔,係mini me, 真係好夢幻,好神奇。神創造了世界,
創造了繁殖這事,amazing ! 

💖同bb影既第一輯全家福💖
之前我同老公都以為會用我地自己手機,但原來唔係架,係姑娘拎住部舊相機幫我地影咗好多張相。
影完姑娘帶埋BB,帶埋老公走咗lu。

縫針,一路縫一路傾計,真係要超熟手先做到,勁啊!而我就訓著咗。。。

手術完成,尤醫生話手術成功,我真係好感激佢。
我見到姑娘幫我抹身,有好多有血既綿花,先意識到自己做咗手術😂。姑娘把我由手術床移動到運送床,再泊返入去queueing room既其中一格做量體溫, 量血壓 。我同姑娘講覺得凍 成身震, 姑娘話係正常既,麻醉藥散緊係會成身震,唔係因為凍。不過佢都比多一張被比我。

上返病房,見返老公喇,好嘢!
老公同啊b上黎房時影多咗幾張相,我一路睇相一路同老公傾計。原來老公已叫人黎收臍帶血,Cryolife 仲送咗禮物籃黎,雖然話我地比咗錢買plan,但係都幾sweet既。

好快,我又訓著咗了。

手術後幾個鐘,姑娘話可以食粥水,幫我叫咗個$15既粥水,老公餵我食埋先走。

晚上姑娘幫我換成人尿片
又提我麻醉藥散後要郁吓對腳,個身要向左碌,向右碌

尤醫生臨放工前上咗黎探我,我同佢講咗好幾次多謝,感謝佢接我囡囡黎到呢個世界

2022年5月27號

今朝食咗豬肉碎粥

姑娘們好好,幫我換片,沖洗下體,抹身,加水入暖水壺,都幾好既

兒科醫生入黎 啊b收咗水,今日2.145kg

麥媽媽黎睇b同埋探我

老公買蛋糕比我食。

有一刻有莫名感動,老公話踩咗我對拖鞋,當佢蹲下幫我抹拖鞋時,我覺得好幸福。 這個人,真係好錫我,好照顧我,我真係好幸福。🥰

夜晚餵啊b,佢濁親,呼吸又唔暢順,嚇死我又喊死我啊😭😭😭😭😭

2022年5月28號

今朝只係叫咗碗白粥,因為內片粥要成30蚊,白粥只係少幾片肉片但只係13蚊😂 。 連埋尋晚老公買既蛋糕仔,都夠既~

跟住姑娘入黎問駛唔駛預約睇bb,我約咗 13:15, 跟住打比媽咪問佢黎唔黎睇啊b,佢話問吓姨媽黎唔黎,最後姨媽唔得閒,遲啲先黎睇b。 跟住我打比老公,佢話老爺奶奶要夜晚先黎到,咁我就預約埋17:45, 因為18:00要餵奶。

09:30 聽講座,係法國醫院提供比產婦既,內容有產後護理,食譜等等。聽聽吓講座兒科醫生到咗,好消息!!!啊b血型係positive啊!!!yeah (/^▽^)/ yoho!! 又過了一關,好嘢!!! 另外,無黃膽,唔駛照燈。 如果啊bb 真係好似老豆咁健康就好lu~~

12點餵奶,又再次見到啊b喇,開心仔。尋晚啊b濁親嚇死我,今日啊b肯飲奶,又飲得順利,又好乖乖咁超額完成,飲咗成2安士,做媽咪既我梗係放心晒啦,今次既心情同尋日真係差天共地。今餐啊b食得快,我可以好快返病房。一返到房就見到盒蕃茄豬扒意粉,不過凍咗lu,我一向都唔鐘意食凍咗既嘢,不過為咗隻臭豬,無計啦。

未食完個意粉又夠鐘出去睇b了,得我自己一個睇b
返到房啲意粉已經凍晒。。。

睇完b, 都差唔多2點了,只係訓咗一陣,又夠鐘15:00餵奶。今次隻臭豬勁眼訓,只係食咗唔夠1安士。餵咗我成粒鐘啊衰豬豬,我又不自覺壓住咗個開刀傷口成粒鐘。。
臭b放長屁屁 我話“喂~你係女仔黎架” 似佢老豆。。。唉。。。=____=

到18:00餵奶,啊b仲係未餓,一啖都無食過。
姑娘好好,推啊b出去比老爺奶奶睇b先,佢之後先幫啊b補奶,法國醫院姑娘真係好好啊😊

老公話老爺奶奶在醫院門口被禁止進入,老爺好勞氣,好彩最後都睇到bb 

佢起走後,老公買蕃茄吞拿魚意粉比我食,跟住佢去Aeon,食銀龍,回家。 老公今日砌好咗張bb 床,爸爸好叻叻啊。

本來21:00仲有一次餵奶,但係我同老公講個傷口痛,老公叫我唔好餵,休息吓,咁我就取消了。

尤醫生話聽日12點出院喇

暫時總結:

到呢刻為止都好似好唔真實咁,雖然一切都係預先計劃好。 由計算最有機會bingo 的日子,到行動,胃痛入院而發現有咗,唔係好辛苦咁過咗9個月,驚嚇咗一日做咗手術,在手術室聽到bb 喊聲,呢幾日餵b, 啲姑娘話佢係我個bb, 係我個囡囡,一切都好似經歷得好快,好唔真實,好似發夢咁。

我好榮幸囡囡擇咗我做媽咪,又好開心啊囡好可愛,媽咪成個心都比晒你。我不能自控地,不由自主地,心情全因你而影響,有你,有你爸爸,我終於感受到幸福的感覺。

2022年5月29號
今日同啊b出院喇!好嘢!
比較托賴的是啊b無黃疸,可以一齊出院
出院是由舅父即係啊b既舅公楂的士來接我們的😊
尋晚姑娘問我今朝聽唔聽講座,我當然聽啦 原來係出院講座黎架
聽講座時咁啱兒科曾志豪醫生過黎講啊b狀況 話啊b無黃疸,無胎記,可以出院。
聽完講座,見埋尤醫生,落會計部比埋錢,就上返黎哺乳室接啊b喇,yeah!😊
還記得我同姑娘講:「我唔識抱喎」
姑娘教我點抱,放啊b在我手中,同我講:「你係媽媽黎架喇,你得架」。真係好鼓勵性😁
跟住姑娘同我對咗啊b啲手指仔,腳指仔,對埋我個名,就幫啊b剪咗左右腳的腳帶,出院lu~抱住啊b出咗哺乳室門口,見到老公,老公話:「你抱啊?」我話:「係啊」咁就一齊搭電梯走lu

回到家見到陪月Jenny, 她幫啊b沖涼,亦已準備好薑水比我沖涼,佢話洗完頭要即刻吹乾個頭。由於我之前買咗好多淘寶嘢都未到,當下佢問我攞乜無乜,真係七國咁亂啊哈哈。有綿花但無綿花盒,有換片床但係張換片墊又未抹乾淨 有紗巾但係無沖涼毛巾 係啊,係連條似樣啲既沖涼毛巾都未有啊陰公!!!哈哈哈哈哈!!!! 我啊媽當然係睇唔順眼啦,又話我點可以咩都無準備好架?其實。。。我地已經準備咗好多嘢架喇。。。。只係有啲甩漏,未準備得晒咋嘛。。。。。

跟住好快我地就出Aeon 買咗 Minimoto 既竹毛巾做沖涼抹身巾,又滑又快乾,幾好架。講返轉頭,其實我地一直都未買沖涼毛巾係因為我睇咗好多次made in Japan 既毛巾都唔啱,全部都唔夠滑,而啊媽之前又話一定要買日本制既比啊b...所以先一直都無買到。。。。


2022年6月2號

之前出院時預約了今日返去法國兒科度覆診。由於仲係疫情關係,每個入醫院既人都要帶一個快速檢測實體陰性證明 入咗門口後我地就上咗1樓登記做黃疸測試 老公話聽到做要比七千蚊,唔知有無聽錯。

登記完我地就企响度等,Jenny就抱住啊b,由於無帶salon, 今日佢係人手抱住啊b,真係辛苦晒。。。

到我地喇,因為我地未改名既關係,姑娘叫:「麥xx之女」,Jenny 放底啊b之後,就由我陪住啊b,出世8日就要被姑娘拮針,好陰公啊。啊b本身係訓緊覺既,比姑娘拮果吓就:「啊」一聲,跟住就訓返,同我果時中咗Covid, 入咗威爾斯,被人打針後既反應一模一樣啊,真係好攪笑。

抽完血,我地就落返ground floor 等睇曾醫生,臨見佢之前咁啱撞見到契爺,佢話叫我地叫曾醫生睇住佢個契孫喎。曾醫生聽到後睩大咗對眼,個身震咗一震,真係好攪笑。

曾醫生問咗我啊b有無濕既尿片,食奶幾多ml,跟住佢幫啊b做咗啲身體檢查,按壓佢一對腳睇佢既反應,檢查後話一切正常,恭喜我地。

跟住又比時間我問返一堆呢幾日我地遇到既問題 例如「點既啊b掃風果陣好似好痛苦咁既樣 有無問題架?」曾醫生都一一解答,仲簡介咗啊b有咩針要打,仲話下次覆診都可以儲啲問題問佢 我同老公都覺得佢幾好啊,講嘢又有文有路。

返到屋企,Jenny幫啊b沖涼,煮咗嘢比我同老公食,跟住都差唔多放工lu。

晚上我幫啊b換衫時發現啊b隻手腫咗😭
如果我早啲發現就好啦...可以問埋曾醫生嘛.....



2022年6月3號
今日係紅日 曾醫生無返,成間法國醫院都無兒科醫生當值。。。。
我地求其睇咗一個醫生,佢都答唔出,淨係話要觀察多幾日睇吓係咪打完卡介苗既反應喎

2022年6月4號

問咗曾醫生,佢話可以照超聲波睇吓咩事,情況似係淋巴塞咗 但啊b唔痛,暫時唔需要擔心

2022年6月8號
我放風喇!!!!!!
唔記得咗係咩原因,我今日可以放風行街,我地行咗 mega box, 買多咗幾條沖涼毛巾。

由於太耐無行街喇,又時間有限,我就行得好快,見步如飛咁,老公就好驚嘆而家既手術技術可以咁西利,唔講真係睇唔出我幾日先先做完個開刀手術。。。

2022年6月10號
十二朝,姑姐同埋表姐過黎食薑醋,睇啊b,好開心啊。
如果唔係有疫情,多啲親戚過黎,仲開心啊,真係可惜。。。

2022年6月12號
怕啊b r損自己,所以自制咗套手手裝置


2022年6月25號
啊b好似嫌燦眼,識得用手擋住 有性格


2022年6月26號
滿月喇!!啊b 2個契媽分別在不同時段來睇啊b
仲有爺爺嫲嫲,姨婆
好熱閙啊!!

1個月後感想:
首先好多謝啊b選擇咗我做佢媽媽,可能當時天上既天使同啊b講 「嗱,呢位媽媽呢會比你好大自由度既,但佢既缺點係做嘢甩甩漏漏,你諗你喇」既情況下,啊b擇咗我,好感恩。啊b出世頭幾日,甚至近乎滿月之前,我都唔係太link到自己同眼前這個小人類的關係,好像似終都不相信她就是從我的肚子出來的?真不太敢相信,哈哈。

感謝主,人類及動物的設計真是很神奇,很奇妙,本來我肚子裡什麼都沒有,9個多月後我「生」了我的小寶寶?這個是我的女兒?真的是我的?真的?我喎,我咁細粒,生到舊咁大舊既嘢出黎?真係我個喎,真係好似發夢咁😊

頭幾日真係太忙,又要準備呢樣果樣,啲嘢既位置又未setting 好,淘寶啲嘢又未到,啊b又要睇醫生,又唔夠訓,啊媽又嫌3嫌4,我崩潰,喊咗。姑姐明明叫過我千祈唔好喊,但最後都係喊咗。。。

2022年8月1號
出世2個月零6日 今日啊b發出疑似「媽」的聲音 好利害喔👏👏👏👏

2022年8月12號
今日教啊b講「奶奶」啊b發咗2吓音「哎哎」好叻叻喔。
今日我望住啊b,佢情深款款咁望住我,我流淚了,流咗好多滴眼淚,我害怕失去佢。

2022年9月16號
今日去法國醫院打第2支五合一針價錢 $1350


以前,中學或工作時期,我曾經有過自殺的念頭,如果你有我想自殺的諗法,死前,不如借啲時間比我,將以下由[💩開始  睇到 💩完],無時間就由[❗開始 睇到❗完]希望可以改變到你的諗法


 [💩開始
2022年10月8號
當媽後想起了好多細個時零碎的回憶 想起了中學時期媽咪見到啲中學生自殺的新聞時會對住個電視機說:[啊媽咁辛苦養到你咁大個 (你)走去自殺, (個啊媽)真係慘] 當時我無咩感覺,只係後期當我有自殺諗頭的時候 (<-年青時) 就會想到媽咪咁辛苦養大我,不能令她傷心,原來,做人啊媽之後,係完全另一個體會啊。子女有事,係比死更難受,子女有任何事,都會令媽咪心臟停頓。

從知道我懷孕開始,我就已經很擔心了。
我,是個高齡產婦。以前麥爸爸催我生仔時,我會想,唉,媽咪都係33歲先生我咋嘛,我到33歲先生都唔遲,但原來,我好Kai 咁,計漏咗懷孕要一年,即係話我啊媽係32歲懷孕 33歲生我... 哈,我最後係33歲懷孕 34歲生了愷恩。 打從懷孕開始,我就已經開始擔心了。因為麥爸爸過身了,我怕媽咪寂寞,我同老公都由土瓜灣搬返去我娘家沙田陪麥媽媽住,因為生活環境好咗,我對於啊b的成長環境有信心了,於是就開始了準備懷孕計劃。這年,我32歲。 這年間我download 了計算懷孕機會率的apps,睇中醫調理身子,積極做運動希望能懷孕。過了1個月,3個月,半年,一年,我仍然未懷孕,直至21年9月月我因為胃痛睇醫生,才發現了這個期待已久的好消息,我終於都懷孕了! 

因為非常不容易我才懷了孕,我做咩都好小心翼翼,我唔敢講比人知,因為怕bb小器,我又千叮萬囑媽咪唔好講出去,都係怕bb小器。以往成隻老虎咁眼望前面就行得好快既我變到行每一步路都好慢,因為我怕自己 kick 親,跌倒會有危險。 呢段時期老公好好,成日送我返工,陪我收工。我食既每一樣嘢都上網check 過,話係孕婦可以吃我才會吃,只要有一篇報導話唔食得或者唔知食唔食得,我都唔會食。呢段期間我戒口比平時濕疹戒得更清 所有我喜歡的食物都不能吃 包括蛋糕 (因為可能含有生蛋,有菌),脆香雞翅,雪糕,雪條,餃掂個狀元湯,茶,任何茶,Earl Grey,普洱,天仁綠茶 (我超鐘意飲茶,懷孕前每日一杯濃茶係必需的)懷孕後只能飲水,還有譚仔,朱古力 (因為有咖啡因),蜂蜜(驚有菌)這些這些通通都不能吃。講完食,到講做產檢,有唔同既產檢,有檢測唐氐綜合症的,我還記得當時在診所等的時候,我查看有關高齡產婦懷有此等孩童的機會率比較高,我非常擔心 驚到個身震晒 做完了檢查也一直擔心,直到報告說一切安好才無咁擔心 然後同老公講 又過了一關。 從超聲波,T21,到 照結構,一關又一關,心裡經歷了一場又一場的擔心,好不容易才到了穩定期。

從懷孕開始,我就有了超嚴重濕疹。懷孕前我本身都有濕疹,但是屬於輕微的,從懷孕開始,我左手無啦啦起了紅色一撻 跟住蔓延到雙手,雙腳,整個背脊,胸,心口,總之就全身無忽好肉。因為抓損了,成日甩皮,甩到成張床都係皮,甩到成個地下都係皮,我仲比啊媽閙添。因為濕疹發得咁勁,我唔敢飲奶,只食鈣片。連最喜歡的蛋都唔敢點食。

懷孕後期,因為怕睡姿會影響胎兒,不能用自己慣用的睡姿,所以訓得好差。醫生話要用枕頭墊高對腳,網上又話仰睡會對胎兒生命構成危險。每朝起身都擔心啊b, 真到啊b動了動才放心下來。有時,當我站立時,啊b會隋落到好下面,好像就快要破開我下面一樣,會痛。我就叫老公同啊b講 要乖,上返去,佢又真係聽佢爸爸話。有時零辰一點啊b勁活躍,動來動去,都係靠爸爸同啊b講 要乖,聽日先玩,好彩佢聽爸爸話。

[❗開始
直到生產後,也沒有放心下來。驚心動魄的一次,嚇死。
生完第2日,我去醫院的哺乳室。有一次餵餵吓奶,啊b
嗆親,啲奶由個鼻度噴返出黎,姑娘抱走話佢會處理,叫我走先,我走了但又唔放心,等一陣後返返去哺乳室想睇吓啊b,叫姑娘抱比我睇,姑娘話啊b無事,已經訓咗,我望住啊b,佢雙眼合埋,已經訓咗,我眼淚已經湧到眼框,但又唔想姑娘看到所以死忍住,見到啊b無事,我就返返自己病房。返到床,我喊了,喊得撕心裂肺,喊到停唔到,真係以前分手都無咁爆喊。之前明明姑姐千叮萬囑我坐月期間不能喊,但我生完第2日已經喊,仲要係爆喊。
我心諗 以前分手喊都係喊得好慘烈,但男朋友係可以自己擇,我可以選擇一個不會令我傷心的人,或者我可以選擇由邊個黎控制我個心,但呢個b,估唔到佢一出世,手上就已經緊緊地拿捏著我的心,佢有任何事,我就立刻崩潰。

所以我奉勸某部分想自殺的人,你自殺同殺咗你啊媽係無分別。 媽咪,真係會好傷心,你走咗,會跟埋你一齊走。

我而家先明白,原來媽咪話辛苦養到你咁大,你死咗媽咪會好傷心的感覺。唔係話咩投資咗幾多錢落去養你,而係每一日,媽咪都會好擔心你,換句話說每一日你都揸住啊媽個心,可以隨時揸爆佢。真係,由你仲係個胚胎細胞開始,到出咗世,再到你過每一日人生,你的一舉一動都
牽動著媽咪的心 你有咩頭暈身㷫媽咪都會嚇餐死 身體髮膚 受諸父母 原來係咁解 真係做人啊媽先明 原來自己子女才是撑握自己生死的人。
💩❗完]


2022年10月13號
今朝6點抱住啊b想餵奶, 佢一路望住佢老豆,一啖都唔肯食我手上支奶,又係咁左右左右咁望,我話:你先4個月人仔,唔係真係咁醒,諗住唔想媽咪餵,要嗲哋餵,所以唔食我手上支奶吓嘛? 跟住我地諗住試吓叫嗲哋餵,點知。。佢老豆抱住佢,一放入口就食。。。呢條友仔。。🤦‍♀️

2022年10月15號
今日啊b第一次出車,第一次去沙灘踏沙沙 (∩▽∩)
今天早上麥媽媽話我地要強制檢測,咁我同老公就搵吓邊度既檢測中心會少人啲,跟住見到愉景灣,結果我地就去咗愉景灣喇哈哈。
本來諗住1400出發,但係因為第一次出BB車的關係,要整架車消毒,結果攪到成1545先出發。。哈哈
過到去中環,入咗碼頭,終於見到爺爺嫲嫲了,爺爺一見到啊B就超開心,啊b仲未見慣爺爺嫲嫲的關係,又因為之前出親街都有陰影,所以成個悶悶不樂咁既樣。不過一見到老豆又開心返晒。老爺仲話:哎呀真係喎,好痴老豆喎。跟住搭1700船,嘩成46蚊架。
一落船就去咗廁所先,跟住行去沙灘。行人路有條樓梯落去沙灘,我地就在樓梯頂放低架BB車被老爺奶奶睇住,老公抱啊b落沙灘,我就拍片紀錄這個重要的時刻。
BB第一次踏沙,隻腳被拮拮不喜歡,哈哈。
踏完沙沙我地就入商場哺乳室餵奶,曳曳B淨係食咗2oz 就扭眼訓。
佢食完,就到我地食喇。
我今日想食好啲,食豪啲,最後都係食返ZAKS, 都係坐sea view 位,最驚喜係仲有迪士尼煙花睇。
食完飯,就搭船走lu。

2022年10月30號
今日我個女第一次介傷手😭 做媽媽的我太粗心大意了,
明知道個盒有條鏠都比個女玩,我錯了。。。

2022年11月5號
今日啊b第一次自己由反身反返去正面,叻叻豬😍

2022年11月17號
今晚媽咪煮雞,我同啊b講雞肶係媽咪(我)架,你食雞胸啦,反正你都唔識分,啊b即刻(啊!)一聲,好似反駁緊:我識分架! 😂真係好攪笑

2022年12月20號
今日婆婆抱住啊b出廳,坐响sofa 睇電視,我企响啊b前面,話你唔睇得電視個喎,跟住啊b叫[啊!] 如是者重複咗3次,好似閙緊我喂!唔好阻住我睇電視😆😆 笑死

2023年1月29號
今晚同啊b睇英文卡,教佢睇完一張掀去後邊,佢好快上手,比起幾個月前快好多,叻叻豬



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

做咗媽咪之後,想起了很多舊回憶

想起了細個爸媽帶我去睇青龍白虎

想起了以前成日去石澳燒嘢食,仲有locker借,仲有三號風球出海灘游水,有爸爸同佢best friend 救生員,擔心死啊媽,但我當時覺得刺激好玩😂

去大尾督燒嘢食,買咗可以吹波波既膠,可以吹到好大個波,好玩

想起了爸爸媽媽帶我去放風箏,果時30蚊一個風箏真係好貴,又話第日整個玻璃線既唔駛被人介斷

中秋時媽咪變魔術,變咗幾個燈籠出黎

去澳門,大人去賭場,我地小朋友在歡樂天地玩,
我最鐘意就係玩射牙


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



























 
 
 
 
 
 
 
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Nicholaxmak 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()